دلارام ❤دلارام ❤، تا این لحظه: 1389 سال و 4 ماه سن داره

خاطرات یک دختر ❤

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست🖤

چطور مطورید من اینروزا نبودم😁

1399/6/5 20:53
194 بازدید
اشتراک گذاری

چطوریدددددددد؟؟؟؟

خوبیددد خوشیدددددد سلامتیددددددددد

😁

امروز یه چیزی باید  بگممم

گروه پنجم عضوم کردن 

ذوق کردم که پنجم شدم😘😘😍😍❤❤❤

ایناهاش🤔👇

شیدا افتاد تو یه کلاس دیگه😥😥😥

انقدر گفت بیا بیا😮😮

رفتیم مدرسه ولی گفتن نمیشه😣😣😣😣

شیدا باهام قهره 😓😕

بعدی اسم دوستامو و بیوگرافیشونو میگم😁

ایناهاش 😕😕😕😕😕😕😕

پسندها (7)

نظرات (8)

پرنسس زهراپرنسس زهرا
5 شهریور 99 21:17
دلارام جون چطوری کتاباتون رو گرفتین
 
دلارام خانمم❣
پاسخ
عشقم نگرفتیم 
فقط عضو شدیم تو گروه
اونی که فرستادن کاربرگه که یه مروری شه برامون😉

5 شهریور 99 21:43
کلاسای ما هم شروع شد اما من میرم کلاس چهارم
دلارام خانمم❣
پاسخ
از من یک سال کوچیک تری😘😘
دقتی کنی چهارم سخته😜
سیما خاتونسیما خاتون
5 شهریور 99 22:19
موفق باشی دلارام جان😘❤
دلارام خانمم❣
پاسخ
ممنون گلم😉😉😉
PanisaPanisa
7 شهریور 99 0:27
منم پنجمی هستم
دلارام خانمم❣
پاسخ
منم تازه میرم پنجم💫

7 شهریور 99 23:16
منم پنجمم😋
منم یکی از دوستای خیلییییی صمیمیم افتاد فک کنم تو اون کلاس⛈️😭
حالا مگه مهمه؟ تو واتساپ که با همین گلیا😋
دلارام خانمم❣
پاسخ
سخته😢😢😢
😊😊😊

8 شهریور 99 1:53
چهارم نگو آی چهارم دلم خونه هقق هققق اوههه اوههه😭😭😂
ریاضیش شبیه به عذاب الهیه تا ریاضی😒(من و یکی دو تا از دویام بهش میگفتیم عذاب الهی!) 
فارسی هم که تنفرررررر ( البت نه بیشتر از ریاضی😒) 
و امتحانای اول سالی هققققق😭😭😂⛈️⛈️
دلارام خانمم❣
پاسخ
واییی نگووو😭😭😭😭😭... فارسییببیی😭😭😭
داغ دلم تازه شد😂

11 شهریور 99 7:57
به نظر من درس های هیچ کروم از پایه ها سخت نیست به جز سه سال پایانی یعنی دهم و یازدهم و دوازدم که اونا هم باز سخت نیست اگه آدم توکل داشته باشه من میرم کلاس نهم،شما هم نگران نباشید چند سال دیگه به این حرفاتون می خندید،شما فقط نباید خسته بشید و دست از تلاش کردن بردارید👍
دلارام خانمم❣
پاسخ
😍😍😍😍❤

12 شهریور 99 11:08
دلااااراااامممم!!! هققققق!هققققق!
از شمام میخوان امتحان اول سال بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟😢
دلارام خانمم❣
پاسخ
😁😁😁😁