دلارام ❤دلارام ❤، تا این لحظه: 1389 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات یک دختر ❤

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست🖤

سریال ترکی هرجایی

1399/6/11 21:24
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

سریال ترکی هرجایی که تازگی ها پر طرفدار شده بین مردم ترکیه و خیلی تاکید دادن که ادامه پیدا کنه👌🏻❣

داستان درمورد مردی به نام میران آصلان بی هست که

مادربزرگش از بچگی توی گوشش خونده که 

شاداوغلو ها پدر مادر تو کشتن!!!!و 

انتقامشونو باید از نوه نسوح(بزرگ شاد اوغلوها) بگیری

شاداغلو ها کی هستن؟

کی میدونه که چه بر سر عزیزه اومده؟؟؟

از اون ور شاداغلوها نوه به اسم ریحان دارن

ریحان.......................دختر شاداوغلوها نیست

و میران اشتباهی انتقامشو میگیره😣

در این بین چی پیش میاد؟؟؟؟؟

عاشق شدن؟؟؟

داستان عاشقی تنها و زاده انتقام🖤

بازیگران این سریال

آیدا اکسل در نقش عزیزه

سرهات توتوملوئر در نقش هازار

آکین آکونوز در نقش میران

ابرو شاهین در نقش ریحان

فریده چیتین در نقش زهرا

ابراد دمیر بیلک در نقش گل 😍 من عاشقشم

مجید سونکان یا ماکیت سونکان در نقش نسوح

سردار اوزور در نقش جهان

گولچین هاتیهان در نقش خندان یا حاندان.

من سریال ترکی خیلی خیلی دوست دارم و 

بخاطر این رو ترکی کار کردم و کلاس میخواستم برم که

کرونا اومد و 

برنامه نصب کردم و دارم کم کم میخونم😁👌🏻

شما میخواین زیر نویس بگیرید دوبله بگیرید نمیدونم

هرچی میلتونه😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😊

تا سریال ترکی بعدی بای 😊❤👋

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)