دلارام ❤دلارام ❤، تا این لحظه: 1389 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات یک دختر ❤

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست🖤

من یه ماکانیم😍

1399/6/10 23:34
676 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رهامیر تو وجودمه😍

عاشق آهنگ های ماکان😭

به شدتتتتتتتتتتتتتتتتت دوسشون دارم

مزخرف ترین آهنگاشونو هم گوش میدم🥴

رهام لاور😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😭

اینم عکس عشقام😍😍😍😍😍❤😎

دو تا داداش😍❤😘

تیپشونوووو

من کهههه قششش کردم😎😎😎😎😎😎

برادرانه😍     دوتا داداش واقعی😍😍😍😍 ماکانی کیه اینجا؟؟؟؟؟؟؟

کسی از ماکان بدش میاد😡 نیاد وبلاگم چون من عاشقشونم😁😘

پسندها (5)

نظرات (4)


10 شهریور 99 23:53
چه جالب😊
منکه اهنگ فارسی زیاد گوش نمیدم بیشتر انگلیسی دوس دارم گهگاهی هم فرانسوی😍
دلارام خانمم❣
پاسخ
😁😊
SujinSujin
11 شهریور 99 0:00
منم خیلی ماکان بند را دوست دارم😘
دلارام خانمم❣
پاسخ
من عاشقشماااا❤❤❤😁

11 شهریور 99 2:01
من گوش میدم ولی نه فقط از این دوتا،تعادل رو رعایت می کنم😅 از همه ی خاننده های ایرانی و خارجی به غیر از رپرا گوش میدم از رپ خوشم نمیاد مخصوصا مدل تتلو🤢
دلارام خانمم❣
پاسخ
اوهم من تتلو و رهامیر و آرمین زارعی

12 شهریور 99 9:58
من چی من از بهنام بانی متنفرم! 🤢
دلارام خانمم❣
پاسخ
اه اه  نگو
😭😭😭😭😭😭😣😣😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چقدر از این بدم میاد🥴🥴🥴🥴🥴🥴