دلارام ❤دلارام ❤، تا این لحظه: 1389 سال و 4 ماه سن داره

خاطرات یک دختر ❤

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست🖤

خاطرات من🤠

1399/5/29 6:16
108 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۶ هست روز ۲۹/۵/۹۹...... میخوام خاطرات دیروزمو بنویسم 🤠🤠🤠 

با مامانی رفتم بیرون و دستبند ناناز خریدم🤠❤

خعلییی نازه...... 

این بود❤🤠

بعدم رفتیم  خونه ناهار عشق زدیم بر بدن

استنبولی عشققق🤠🤠🤠🤠🤠

نیم ساعت چرت زدیم🤠

بعددددد خرید اینترنتیم اومد🥰

کفش کتونیم برای مدرسه 😁

🥰

بعددددد 

بکن ورزش مگووووو چیست😂

دیگه حسش نیست بچه ها😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من اسمم دلارامه 

۳ تا بچه ایم

آبجیم دنیا

داداشم دانیال

شمال کشور😎😎😎😎😎😎

من ۱۵ سالمه 

آجیم ۲۰ 

داداشم ۱۹

دیه حسش نیس 

بای بای😂😂😂😂😂

پسندها (3)

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
31 مرداد 99 9:23
وويي شمال😍 من زنجانيم😉 اسمم نسرينه، تك فرزندم و 11 سالمه😉 عاشققققق كتاب خوندن و نقاشي كشيدن و درس و نويسندگي و البته پرنسساي ديزنيم😉
SujinSujin
5 شهریور 99 21:40
خوش اومدی به نی نی وبلاگ دوست خوبم😘
من نازی هستم خوشبختم😍
و تک فرزند هستم و 10 نیم سالمه🙃
و عاشق پرنسس های دیزنی هستم
دلارام خانمم❣
پاسخ
😉 خوشبختم خانمی😉